torstai 2. toukokuuta 2013

15 ~ Come morning light

Aika kuluu tosi nopeesti, huhhu! on jo toukokuu ja kesälomaan on vielä 29päivää joista koulupäiviä on .... 20?! Eli kohta on TAAS koeviikko! huhhuhuhhu, on niin paljon tehtävää että ihan v*tuttaa, mutta itseppä olen jättänyt työt tekemättä joten en kitise :) Tänään olisi pitänyt olla koulupäivä, mutta kävin sitten vihdoinki shoppailemassa. Vaikka kiersin samat kaupat useamman kerran läpi, en löytänyt kuin yhden paidan ja ohuen vyön. Eli halvalla selvisin. Mutta pakko mun on vielä käydä ostoksilla ennen kesälomaa, mä haluan mun vaatekaappiin ''aikuismaisia'' vaatteita ja kaikki turha saa luvan lähteä. Taitaa vaatekaappikin tyhjentyä huomattavasti, ainakin toivon mukaan..

Mulla on tullu myös kova hinku uudistaa mun hiuksia, nimittäin liukuvärjäys ois aika kiva! ylhäältä tumma joka sitten vaalenisi loppua kohden. Mutta senkin ajatuksen taidan jättää, koska en tahdo et mun hiukset on taas huonossa kunnossa joten taidan tyytyä vain ja ainoastaan oman värini takaisin kasvattamiseen ja siihen että saisin myöskin pitkät ja terveet hiukset :) kyllä, minulla on suuret ''kriisit''!

BTW !! haluaisin mielellään uutta lukemista, (taino uutta ja uutta, mutta siis muutakin kuin niitä joita jo luen..) mutta tuntuu että en löydä mitään sellasta mistä ite tykkäisin! Joten jos ja kun joku sattuu tätä mun blogia lukemaan, niin linkatkaa omat bloginne tuohon alas ni käyn tsekkailee.. :--)

~ Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti