sunnuntai 26. toukokuuta 2013

19 ~ give me the perfect picture

4 päivää koulua, vaan neljä! ihanaa, huippua, parasta! sen jälkee, ei koulua kahteen kuukauteen! Vaan lomailua. oijjoijoi :) on tää aika kyl tosi nopeesti menny. Eikä toisaalta tunnu edes siltä että kesäloma alkais, mutta silti voittajafiilis xd ja just äskö päivittelin mun kavereille, että vaan kolme viikkoa ni mä oon 18! Ei voi olla totta, vasta laskin et oli vähä alle 300päivää ja nyt on vaa parikymmentä?

Ainiin, tänään ''vähän'' siivoilin mun vaatekaappia. Se tyhjeni aivan totaalisesti (.. ovi menee nykyään kiinni.. ) ja tyhjääkin tilaa jäi hyllylle! Kieltämättä hieman ''ahdistaa'' ku nii paljo vaatteita lähti, mut mä pistän ne kirppikselle myyntiin ja ostan uusia niillä rahoilla :) Ja sitte muuten siivosin mun pikkusiskon kanssa mun auton, taas! Kyllä kelpaa enskuussa ajella ku puhdas auto alla :) Ja sitten mä sain uudet matot mun autoon mun isosiskolta, niin kiitokseksi sitten siivosin senki auton.. Voin kertoo et siitä hiekka määrästä, mitä sieltä lattioilta imuroin, niin ois voinu saada vaikka uuden hiekkalaatikon! No ei oikeesti, mut siel oli kaikkee lattialla.. Kiviä, hiekkaa, roskia, sipsejä..... Noh ymmärtäähän tuon kun on 4 lasta :) Pesin myös ikkunat ulkopuolelta ja sisäpuolelta, lähti ainaki ötökät tuulilasista! Ja tottakai siinä sitten vierähti se kaks tuntia, toisinku oman auton siivouksessa vaan tunti. Mutta en valita, ihan mukava hommailla ulkona ku vaa se et istuis sisällä koneella. Vaikka voishan niitä koulujuttujaki tehdä muttakun aina löytyy sitä ''parempaa'' tekemistä.. :--D

Huomenna ois sitten tytsyjen kanssa lähdettävä ajotunnille, KAUPUNKIIN.. Me kun ollaan ajeltu vaan tämmösillä pienemmillä kylillä, nii nyt sitten lähtee vähän ruuhkaisempaan paikkaan liikennevalojen sekaan ajelemaan. Saas nähä nyt mitä siitäki tulee.. :--D Onneks meillä on oma mukava porukka lähössä sinne, eikä ketää randomeita joiden kanssa ei vois jutella paljo mitään. Näiden tyttöjen kanssa ku pystyy keskustelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä, haha :--)

ps. cant wait till saturday.. ;)


~ Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti