tiistai 7. toukokuuta 2013

16 ~ Tears don't mean you're losing

Ihanaa, ku ulkona on nyt paistanu aurinko sekä eilen että tänään! ei paljoa haittaa noi vesisateet mitä välillä tänäänki tuli, koska sillä aikaa kotona sain tehtyä koulutöitä! Kyllä, tein niitä kerrankin omalla vapaa-ajallani! Sain kaksi äidinkielen tehtävää tehtyä ja edelleenkin kirjoitin englannin portfoliota sen verran, että puuttuu enään yksi tehtävä jonka teen aivan varmasti jo tänään että saan huomenna palautettua sen. :)
weheartit
Oon myöhästyny koulusta nyt molempina aamuina, niin jospa huomenna heräisin kerrankin ajoissa.. Kyllähän tuo vähän ihmetyttää että miten onnistun myöhästymään useana aamuna koulusta, mutta kai mä sit nukun vaa nii sikeesti! Tai sit se johtuu siitä että herään aamulla ekaa kertaa 5-6 aikaan ja jatkan sit unia! Onneksi kohta on kesäloma niin saa nukkua, mutta toisaalta ennemmin mä töissä olisin tienaamassa, niin pääsisi pikkuhiljaa muuttamaan omilleen.. :) 

weheartit

Ainiin ja tänään pitkästä aikaa, mun autokoulunopettaja otti yhteyttä! Selvisi, tai no selvisijaselvisi, mut siis mulla on taas ajotunti perjantaina, JEEEE! viimeistä viedään :) Mutta sitten se puotti pienen pommin  yllätyksen, teoriakoe on ensi viikolla, tai sitä seuraavalla viimeistään.. Pelottaa aivan hulluna, mutta kerran se kirpasee! Ja ensi viikolla onkin sitten tasan kuukausi mun synttäreihin! Onneksi mulla on jo auto odottamassa, että jotain ''pientä'' motivaatiota lukee teoriaan että se myös läpi menee! Mutta ennen kesälomaa on pakko tehdä ihan hirveesti kouluhommia.. Niin paljon että iha puhalluttaa! :D voiko niin edes sanoo, kai!

 Mietin et jos oikein reipas oisin, tekisin kolme koetta (maantieto, kemia ja biologia) vielä äkkiä ennenkuin loma alkaa ja muutaman kurssin (ruotsi, äidinkieli). Mä pystyn siihen ku vaan teen jotain näiden asioiden kanssa! Kohottas varmasti mielialaakin kummasti, ku sais olla itsestään ylpee että miten paljon on pienessä ajassa saanut aikaiseksi. Samalla mä koitan sitten pyrkiä siihen että mä jokapäivä käyn pyöräilemässä melkein 10km! Ainakin silloin kun aurinko paistaa!

Mutta saas nyt nähä mitä saan aikaseksi, pitää pitää mieli mahdollisimman korkealla niin asiat alkaa sujumaan.. :)

~ Miia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti