keskiviikko 22. toukokuuta 2013

18 ~ Sun is up

Oon tosi innokkaasti tännekki kirjotellu, ku ollu ainaki 10päivän tauko! No mutta kummiski, viime postauksessa valittelin sitä teoriakoetta ja mä sen sitten kävin tekemässä ja tättärääärää, läpi meni että heilahti! Oli todellakin voittajafiilis! Samalla sitten sovittiin mulle inssi valmiiksi. Ja sit seki vielä, että siitä päivästä lähtien vissiin joka päivä on paistanu aurinko! Joten siis kesän ensimmäiset pienet rusketuksetki on saatu, jee!

Mutta kummiski, ensviikolla alkaa loma ja nyt meillä onkin sitten koeviikko... taas. Parasta tässä varmaan on se, että mä olen kuumeessa! Pää täynnä räkää ja kurkku kipee. Ei kyl oo kivaa - varsinkaa ku piti perua helsingin reissu.. Mut ennemmin mä sairastan kotona ku että istuisin päivän junassa :) Helsingissä ehdin käydä millon vaan - onhan mulla enskuussa korttikin jo :) !! Mutta kummiski, mulla on nyt kokeita joka päivälle varattuna ainaki yks - jos ei kunnon koe niin kuuntelukoe! No mut, hyvin vastaukset varmaa pienes kuumees luonnistuu! :D


Large
weheartit
Large
weheartit



Aloin tänään muuten pitkästä aikaa kuuntelemaan kaikkia vanhoja hyviä lauluja ja niistä tottakai tuli paljon muistoja mieleen!


Bomfunk MC's - Something going on Apollo - Peli
Trilogia - Nyytit
Vinyl Shakerz - One night in bankok
 Mighty 44 feat. Anna Nordell - This love ain't going on 


+++ muut hyvät biisit, mutta en minä sillä - nämä on vieläki hyviä! Ja näitä kesällä muistetaan huudattaa toki :)




~  Miia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti