maanantai 29. huhtikuuta 2013

13 ~ there's just no turning back

Moimoi vaaiin! Selvisin viime viikon ilman Heidiä ja kohokohta tietenki oli perjantai lauantai välisenä yönä, ku se tuli himaan! tottakai me oltiin sitä vastassa ja Heidin poikaystävä oli kukkien kanssa sitä vastassa, aww :3 siirappista! Mutta ihana ku mun paraskaveri on onnellinen :) Ja tottakai se toi mulle tuliaisia! aivan ihanan tuoksusen hajuveden ja se pulloki on aivan törkeen hieno! Olin/olen mun tuliaisiin enemmän kuin tyytyväinen! :) Ja anto se mulle myös Milka Crispello karkkeja, namnam!



Viikonloppuna sitten sunnuntaina vietettiin aikaa Heidin kanssa ja naureskeltiin sille että miten tuntuu ihan pöljältä ku ollaan tän ikäsiä jo ja vielä ''joudutaan'' ajamaan tallille skootterilla, mutta vielä pitää nauttia tästä ku on alaikänen! :D Tallilla sitten Heidi kävi ratsastelemassa ja mä kuvailin vähän sitä ja lanskia. :) On se vaan niin komee hevonen! :)

Le-Lando
vähän vanhempi kuva, mutta huomatkaa miten iso Lanttu on! .. tai sit mä vaan oon niin pieni.. :D

Huomenna ois huisin hauska päivä taas! ollaan Nuorisoneuvoston kanssa suunniteltu oikee wappudisco nuorille. Tottakai ennen discoa me pienellä porukalla leivotaan rapsakat 200 munkkia! Mutta onneksi meillä on mukava porukka leipomassa ni ei epäilystäkään etteikö meillä olisi hauskaa :) Mutta huomenna sitten luultavasti lisää juttuja discoilusta ja mahdollisesti kuviakin tulossa! :)

Ainiin ja suuret suuret kiitokset   Pauliinalle joka muokkas tän mun blogin ulkoasun, taas! :) 

Pauliinan blogiin pääsee tästä!
;   Dream Decoration


~ Miia

1 kommentti: